sobota, 13 lipca 2013

Witajcie!

Podobno pierwsza notka jest najważniejsza, a ja tymczasem mam pomysł na pięćdziesiąt kolejnych, ale nie na tą jedną jedyną. No cóż, zacznę chyba wyjątkowo standardowo od przedstawienia mojej skromnej osoby. Mam na imię Marta (a Wy?) i bardzo się cieszę, że mogę Was poznać. Powoli wchodzę w tzw. wiek średni, co wskazuje na to, że powinnam mieć już stabilne i poukładane życie. Tymczasem wszystko jest na odwrót. Ale może właśnie dlatego dziś jestem tutaj i zaczynam, przygodę ze swoim pierwszym blogiem. W tym momencie blogowe tutoriale każą napisać o czym ma być ten blog. Nie pozostaje mi nic innego jak się grzecznie posłuchać;) Tematyka bloga będzie dość szeroka, ale ściśle związana z moimi zainteresowaniami, które nigdy nie były skierowane wyłącznie na jedną dziedzinę. Znajdą się tu na pewno notki o urodzie, podróżach, kulturze, modzie czy kulinariach. Tematyka może nie jest szczególnie oryginalna, ale mam nadzieję, że uda mi się Was zainteresować treścią;) Jeśli macie ochotę poznać kawałek mojego świata zapraszam do odwiedzania mnie i komentowania:) No i proszę trzymajcie kciuki, bo początki blogowego istnienia są naprawdę trudne!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz